loader image

Platforma E-HSHR

PLATFORMA E-HSHR.RO
In conformitate cu art. 81, alineatele 1, 2, 4 si 5 din HG 259/2022, pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 1.425/2006, HARA A&H PARTNER SRL vine in ajutorul dumneavoastra cu o platforma conceputa special pentru a usura nu doar procedura de consemnare a instruirilor introductiv generale, introductiv la locul de munca si periodice, pe linie de SSM si SU, ci si pentru a trece tot „dosarul angajatului” in format digital.

Va punem la dispozitie o unealta inovativa, conceputa special pentru a usura relatia dintre angajat si angajator, atat din punct de vedere al asigurarii securitatii si sanatatii in munca, cat si din punct de vedere al situatiei contractuale. Credem cu tarie ca e momentul sa trecem in era digitala si din punct de vedere al raportului dintre angajat si angajator. Folosind platforma inovativa e-HSHR.ro veti avea la indemana nu doar o baza de date la zi a tuturor angajatilor dumneavoastra, ci si un program bine pus la punct.

1. SSM /SU
FUNCTIONALITATILE PLATFORMEI CUPRIND:

  • Generare fisa postului/anexa la fisa postului cu atributii pe partea de SSM
  • Generare fisa de instruire in domeniul SSM
  • Generare fisa de instruire in domeniul SU
  • Optiune de uploadare documente (copie CI, copie fisa de aptitudini, CV, documente de studii, extras Revisal, etc)
  • Optiune de semnare digitala a tuturor documentelor
  • Optiune de imprimare a oricarui document
  • Completarea tematicilor introductive si periodice in fisele de instruire
  • Acces si suport 24/7
  • Completarea in platforma a contractului individual de munca adaptat fiecarui salariat.

2. HR
FUNCTIONALITATILE PLATFORMEI CUPRIND:

  • Generare contract de munca, cu anexele aferente (fisa factorilor de risc, acord protectia datelor etc)
  • Optiune de uploadare documente (copie CI, copie fisa de aptitudini, CV, documente de studii, extras Revisal, etc)
  • Optiune de semnare digitala a tuturor documentelor
  • Optiune de imprimare a oricarui document
  • Optiune de imprimare a oricarui document
  • Acces si suport 24/7
  • Completarea in platforma a contractului individual de munca adaptat fiecarui salariat.
  • Intocmirea documentelor privind incheierea si declararea in REVISAL a contractelor individuale de munca;
  • Generarea dosarului de personal, a documentelor, actelor si declaratiilor necesare la dosar;
  • Intocmirea documentelor ce produc modificari ale contractului individual de munca precum acte aditionale de modificare a functiei, salariului negociat, normei de lucru, decizii de suspendare a contractului individual de munca, decizii de incetarea a contractului individual de munca, declararea acestora in REVISAL;
  • Intocmirea adeverintelor de vechime si care privesc stagiul de cotizare la CASS pentru salariatii care au incetat activitatea;
  • Intocmirea si completarea adeverintelor solicitate de salariatii societatii;
  • Intocmirea oricaror rapoarte de personal solicitate de client;

2.1. SUPORT LEGISLATIV
Acordam suport legislativ pentru orice problema aparuta in domeniul relatiilor de munca;

2.2. ADMINISTRARE DE PERSONAL
• Contractele individuale de munca
• Redactarea contractelor de munca;
• Recomandari privind clauzele contractuale;
• Intocmirea actelor aditionale privind modificarile survenite in executarea contractului individual de munca;
• Decizii de suspendare a contractului individual de munca;
• Decizii de datasare a salariatilor societatii;
• Decizii de incetare a contractului de munca.

2.3. DOSARELE DE PERSONAL
• Intocmirea dosarului de angajare
• Redactarea si inregistrarea actelor privind modificarea sau incetarea contractului de munca (acte aditionale, decizii, notificari);
• Actualizarea informatiilor personale;
• Incadrarea in conditii de munca (normale, deosebite sau speciale);
• Completarea si actualizarea informatiilor privitoare la persoanele aflate in intretinere;
• Completarea informatiilor privind functia de baza;
• Completarea informatiilor privind realizarea de alte venituri;
• Completarea informatiilor privind zilele de concediu efectuate (concediu de odihna, medical, concediu fara plata, concediu de ingrijire a copilului, etc.);
• Intocmirea adeverintelor privind vechimea in munca, adeverinte somaj, adeverinte medic de familie, spital, etc.
• Auditul dosarelor de personal.

2.4. EVALUARE SALARIATI
Evaluarea este activitatea prin care se determina gradul in care un salariat indeplineste sarcinile postului si modalitatea prin care acestea sunt indeplinite intr-o perioada determinata de timp. Evaluarea salariatilor este o obligatie a tuturor angajatorilor conform legislatiei in vigoare. Pe langa obligatie evaluarea este si o necesitate in desfasurarea optima a activitatii companiei.

In cadrul procesului de evaluare se urmaresc 3 componente:

  • modalitatea in care salariatii isi desfasoara activitatea;
  • posibilitatile de dezvoltare ale salariatilor;
  • comportamentul salariatilor.

Rolul procesului de evaluare:

  • validarea programelor de instruire urmate de salariati;
  • validarea politicii de motivare a salariatilor;
  • validarea procesului de recrutare;
  • acordarea unui feed-back salariatilor;
  • autoevaluarea salaritalor;
  • concedierea salariatilor;
  • promovarea salariatilor pe criteriul performantei;
  • transferarea salariatilor pe alte posturi care li se potrivesc mai bine;
  • recompensarea salariatilor;
  • oferirea unui program de instruire conform cu nevoile fiecarui salariat etc.