Documentatia solicitata pentru depunerea documentatiei necesare obtinerii autorizatiei de mediu poate fi stufoasa si se diferentiaza de la caz la caz, in functie de profilul activitatii fiecarei societati care inainteaza solicitarea autorizarii conform parametrilor ceruti de catre Agentia pentru Protectia Mediului (APM).
Dar, de la caz la caz, unele documente cerute de consultantul sau responsabilul a carei sarcina este de a demara procesul si de a completa fiecare etapa cu succes, sunt asemanatoare si prezente in arhiva fiecarei societati.
Va prezentam mai jos o parte din documentele sau informatiile ce va pot fi solicitate atunci cand aprobarea demersurilor pentru obtinerea autorizatiei de mediu a avut loc in societatatea pe care o conduceti sau din care faceti parte.
- Gestionarea deseurilor generate si substantelor chimice utilizate:
– Tipuri si cantitati de deseuri generate; Mod de stocare temporara;
– Facturile si documentele insotitoare de predare a deseului municipal amestecat ;
– Facturile si documentele insotitoare de predare a celorlalte deseuri generate in anii precedenti;
– Recipientii cu produse chimice si de asemenea ambalajele contaminate rezultate – cum sunt depozitate temporar? Exista cuva de retentie, pentru a evita dispersia accidentala a produsilor chimici?
– Ce se intampla cu ambalajele contaminate; butoaiele sunt returnate furnizorului?
– Fisele tehnice de securitate ale produselor chimice utilizate;
– Facturile de achizitie a produselor chimice in anul precedent.
- Mod de asigurare utilitati si protectia factorilor de mediu:
– Alimentare cu apa potabila se realizeaza integral de la reteaua Companiei Apa?
– Ultimele facturi privind consumul de utilitati: apa, energie, gaz metan;
– Consumul mediu lunar a utilitatilor;
– Cum este asigurata alimentarea cu energie termica si apa calda necesare spatiilor administrative si tehnologice?
– Sursele si poluantii emisi in factorii de mediu: aer, apa si sol
– Este generata apa uzata tehnologica? Care este modul de colectare si de eliminare a acesteia?
– Care este modul de colectare si eliminare a apei pluviale conventionale curate si cea de pe drumurile de incinta?
– Masurile, dotarile si amenajarile pentru protectia calitatii factorilor de mediu;
– Operatiunile specifice activitatii produc zgomot?
– Exista buletine de analiza pentru determinarea parametrilor emisi?
- Bilantul materialelor:
– Materii prime si auxiliare, mod de depozitare, cantitati utilizate kg/ luna;
– Inventarul iesirilor de produse finite; produse si subproduse obtinute, cantitati.
De ce sa ne solicitati suportul in obtinerea autorizatiei de mediu?
– Datorita vitezei noastre, experienta noastra este o garantie ca proiectul nu se va extinde in timp;
– Pentru profesionalism, suntem o companie cu multa experienta, iar tehnicienii nostri sunt specialisti in elaborarea autorizatiei de mediu si simplificarea procesului de obtinere;
– Pentru angajamentul luat de la inceput in fata clientul nostru, BVA Proiect Consulting raspunde la orice intrebare sau indoiala cu privire la serviciu, chiar daca acesta a fost deja finalizat;
Daca mai aveti intrebari sau doriti sa solicitati o estimare pentru obtinerea Autorizatiei de Mediu, pur si simplu contactati-ne si vom fi incantati sa va ajutam.
BVA Proiect Consulting va sta la dispozitie in ceea ce priveste consultanta pentru fiecare etapa in ceea ce priveste eliberarea autorizatiei de mediu, dar si cu consultanta de specialitate in ceea ce priveste activitatea desfasurata pentru a va asigura ca functionati in parametrii legali conform autorizatiei de mediu.
Contacteaza-ne la +40 743 939 609 | office@bvaproiectconsulting.ro sau completeaza direct formularul de pe site si solicita oferta personalizata!