Intocmire documentatie SSM/SU
INTOCMIRE DOCUMENTATIE SSM/SU
Documentatia pe linie de SSM se realizeaza o singura data la infiintarea firmei sau la schimbarea domeniului de activitate, suferind modificari ulterioare in functie de caz, si consta in:
- Emiterea deciziilor pe linie de SSM cu privire la:
- Desemnarea serviciului extern de prevenire si protectie (sau numire lucrator desemnat);
- Constituirea serviciului intern de prevenire si protectie;
- Durata si periodicitatea instructajelor introductive si periodice;
- Conducatori loc de munca;
- Privind supravegherea starii de sanatate a lucratorilor;
- Evidentierea zonelor cu risc ridicat si specific;
- Responsabil acordarea primului ajutor, etc.
- Evaluarea factorilor de risc pentru fiecare loc de munca in parte.
- Elaborarea planului de prevenire si protectie aferente riscurilor evaluate pentru fiecare post de lucru, a activitatilor desfasurate si a echipamentelor de munca utilizate.
- Emiterea instructiuni proprii de sanatate si securitate in munca, specifice domeniului de activitate si a activitatilor desfasurate;
Eliberarea de tematici de instruire introductive si periodice, specifice fiecarei activitati; - Implementarea normativului de acordare a echipamentului de protectie si a materialelor igienico-sanitare.
Planul de actiune in caz de pericol grav si iminent. - Organizarea comitetului de securitate si sanatate in munca (CSSM) (unde este cazul);
- Registru Unic de Accidente de Munca.